Kaffe eller te?

Nej uuuuusch, jag vill inte vara sjuk längre nu ju :( Nu när det är helg och allt. Så jäkla trist ju.

Funderar på om min hals vill klara av kaffe idag eller om det är te som gäller idag med. Det återstår att se, jag tror att det lutar åt te hållet för min jävla hosta är så intensiv så jag vill verkligen inte förvärra den. Hostade så jag höll på att kräkas på tangentbordet igår (alltså det var verkligen nära).

Idag har Kevin lovat mig att han baaaara ska vara med mig. Så jäkla trist för även fast vi bor ihop så blir det ju lätt att man ändå inte ses så ofta. Eller... ses är väl fel uttryck, det är väl mer att man inte får tid att umgås som ett par och speciellt nu när jag har vart (okej ÄR) sjuk så jävla länge så jag har ju inte kunnat följa med på nånting som han har gjort eller så heller. Och sen att han jobbar natt nu gör ju också att det blir konstigt för då sover han när jag går upp liksom. Men men idag i alla fall så har han lovat att vara med mig hela dagen och jag ser fram emot det så jävla mycket :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback