Nytt hopp och ny telefon

Uj uj uj, fick liiiite nytt hopp om jobb imorse i alla fall. Ringde ett ställe som jag lämnat cv till som verkat mycket positiva redan då som jag verkligen vill jobba hos men som inte har hört av sig så jag antog bara att det var för sent. Hur som helst så ringde jag, mest för att visa att "hallå? Här är jag, jag vill, jag kan" och kollade så de hade fått mitt cv ordentligt. Då fick jag reda på att personalansvarige satt idag och kollade så har jag tur så får jag ett samtal sen eller imorrn *håller tummarna som sataaaaaan!!!!* Så nu hoppas vi på fler intervjuer!

Sen fick jag ett annat roligt samtal, min nya telefon hade kommit redan idag :D
Så det vart en tripp upp på stan för att hämta den och inhandla lite förnödenheter som mjölk (kaffe är inte gott utan det...) och sen stack vi hem till Kevins mor på en liten fika tills Kevin skulle till repet.
Så nu sitter jag och tömmer min gamla telefon (det tar sin lilla tid kan jag säga, he he he) och laddar den nya, så snaaaaart får jag starta den och se hur den funkar, hihi! Spännande va.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback