Nya telefoner

SÅ! Nu har både jag och Kevin skaffat bättre abonnemang och dessutom då passat på att skaffa bättre telefoner. Jag måste vänta på min (jävla skit att just den jag ville ha var typ den enda de inte hade i lager) men den ska komma på fredag eller måndag så det känns ju bra.
Kevin fick dock med sig en sån här hem
Nokia c7

Medan jag väntar på att få hämta ut en sån här
Samsung Galaxy S

Och mammi blev jätteglad över detta för hon får min jag har nu. En Samsung S5600 Blade

Riktigt bra telefon, jag älskar den och det är den bästa jag någonsin haft, men då den inte har någon form av android eller något annat liknande så kände jag att jag nog ville ha en nyare. Inte för att jag behöver det, men jag vill (fan vad bortskämt det låter, men när jag ändå hade chansen att ta en ny så kändes det lika bra, annars hade jag inte gjort det).

Nu ska vi äta mat, fast först laga mat, sen handla med Emlo.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback