Nattjobb och testbilder

Mmmm, nu har sötnos börjat jobba natt igen. Bara för den här månaden dock, men det är ju ändå lite trist. För jag måste hålla dygnet rättvänt för jag har ju fortfarande skola ibland ju, hehe. Och snart är det sista praktikveckan och då kommer ju jag gå upp innan han ens kommer hem. Men nästa månad blir bra för han. Då blir det dagtidsjobb :)
Jag skulle så hemskt gärna få ett jobb jag med. Jag har ju verkligen kämpat. Men det är väl bara att fortsätta kämpa I guess.

Tog lite testbilder med telefunken förut. Har ju inte mycket att göra på dagarna nu när sötnos sover. Fast jo jag har en del att göra. Den här helgen ska jag göra klart ALLT som ska lämnas in i skolan. Måste bara få tag på herr Tilly så vi kan göra klart framsidan till projektarbetet också. Fick bra feedback på det så det är ju najs.
Jaja, här är testbilderna. Är faktiskt riktigt nöjd med kameran ^^



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback