Piss :(

Jag fick inte jobbet.
Trist som satan, men jag har ju ändå försökt att inte förvänta mig något. Tar nya tag imorrn. Då blir det förhoppningsvis ny telefon (förnyar abbonemang och passar då på) och det skulle ju muntra upp mig i alla fall. Sen så blir det att åka till ÖB med Kevin och "syster" Emlo.

Men ändå... Trist. Jag ville ju verkligen ha det där jobbet... Men nej nu ska jag muntra upp mig. Kommer fler chanser, det här kanske bara betyder att något bättre kommer dyka upp snart, och så kommer jag tänka "Fan vilken tur att jag inte fick det där jobbet!" eller hur?

Jaja, jag berättar förresten hur helgen var imorrn istället. Nu är jag tröttis.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback