Lite fattigare

Jahopp då har man slösat bort lite pengar då, hihi!
Har inte orkat ta bilder på allt, men tänkte berätta i alla fall :)
Först det nödvändiga som inte är så spännande som hårspray, hårfärg (svart igen så inget nytt på den fronten... än ;D )
Och så över till själva shoppingen (hehe låter som om jag köpt massor men det har jag ju inte men mycket för att vara jag, nu)
Tröja på HM - Halvgenomskinlig mörkgrå leopardig fast diskret leopardig. Stor och vid, inte så lång men absolut inte kort. Perfekt luftig nu i sommar ^^
BH på Lindex - Fick 50kr rabatt på valfri bh på Lindex när jag köpte Elletidningen. Perfekt tyckte jag. Hittade jordens roligaste bh, värsta push-upen jag vart med om, asbra för mig som inte har några, haha. Bomb shell hette modellen har jag för mig. Bra köp.
Trosor på Lindex - Såndär ta 3 betala för 2. Behövdes helt enkelt. Ett par av dem var jätteroliga, ser typ ut som kalsonger och är sjukt bekväma. Rekommenderas!
Multiögonskuggagrej på HM - Alltså en palett med massa olika färger. Billig och bra, kul färger.

Hmm ja det var nog det. Nu ska vi käka sen blir det soffmys och sen sova. Har inte fått svar från jobbet jag var på intervju på än heller förresten... Dom skulle höra av sig i veckan ju, väntar spänt!

Püsshäii

Permalink Mitt mode Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback