Flyttad blogg

Har flyttat mitt bloggande nu till http://hannastar.blogspot.com/ för jag tröttnade på att blogg.se krånglar så för mig hela tiden och jag förstod mycket mer av deras sida än bloggs när det gäller designing av blogg och grejs.

Hoppas verkligen att ni vill fortsätta följa min blogg där, ni får ju gärna gå in där och lägga en liten kommentar så jag vet att ni lever och så får ni jättegärna kommentera designen. Första gången jag klarat det helt själv hihi :)

Så... vi ses på andra sidan då? ;)

Jösses det känns ju nästan lite sorgligt, men samtidigt är det kul med lite förändring. Och jag kommer ju fortsätta blogga som vanligt så det är ju egentligen ingen större skillnad, mer än vart jag loggar in.

Püss püss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback