Elaka skor och nyfixad voffe

Idag var jag finally på praktiken. Hade äntligen en sjukfri dag :D
Utom lite hosta då men det får man väl räkna med att det sitter i ett tag.
Nu mår jag ganska illa dock, men det är för att det jag ätit idag (utom lunchen på praktiken) är fika, godis och kaffe. Inte bra kombo känner jag.
Jag är så otroligt trött också. Trött i benen och värk i fötterna. Har fått fetaste skavsåret på ena hälen av arbetsskorna. Inte så kul, men det tyckte tydligen mina skor.

Härom dagen gjorde vi en helrenovering av hunden också ;)
Rakade, badade och borstade som scheisse.
Jättefin blev han!

Fast jädrar vad sur han var på mig över det. Hehe.

Idag efter praktiken bar det av upp på stan och möta sötnos och så fixade vi lite ärenden vi hade. Sen stack vi hem och fikade och sen blev vi finally av med bilen. R kom och hämtade den nämligen. Gött! Sen blev det kaffe hemma hos Kevins mor och massa babbel såklart. Härligt härligt.

Nu lagar übersöta Kevin mat till mig. Jag är helt slut. Ska nog sova direkt efter maten faktiskt.

Och ohh just det!!! Jag och Kevin har kommit på en skitsmart sak!! En sån där sak som kommer lösa massa saker här hemma och grejs och underlätta våra liv.
Men mer om det en annan dag för nu får ni vara lite nyfikna ett tag för ni är så dåliga på att kommentera ;)

Nu soffläge sen mat sen sova så pösshäjj!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback