Blodigt

Upptäckte när jag kom hem idag och tog av mig arbetsskorna att ena raggisen var blodig. Tog av den och såg att strumpan var ännu blodigare. Tog av den och såg att skavsåret på ena tån hade blodat massa hela dagen. Stackars mig :(

Idag ska vi städa massvis. Eller ikväll klockan var visst en del. Råkade fika innan och kolla på ett (läs några) Scrubs avsnitt. Hehe.
Disken börjas med så brukar resten gå lätt sen. Men det är ju massivt tråkigt ändå, men det är så gött när det är klart så det är ju värt det.

Imorrn kommer der Kärring hit. Ska bli kul. Skönt med helg. Visst jag har vart sjuk och hemma apalänge och bara haft praktik tre dagar men helg är alltid gött! Öl blir och hårfärgning blir och filmtittande i guess. Najsigt.

Nu, städa!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback