Sjukling och mössa

Nu åkte sötnos till jobbet. Stackarn han har legat med feber hela dagen. Inte kul, men den gick ner framåt kvällen i alla fall och han var tvungen att jobba så det var bara att bita ihop :( Tycker så synd om han bara.
Jag har tagit hand om honom hela dagen i alla fall. Bäddat ner honom, gjort te, varma koppen, blåbärssoppa (gjort och gjort, värmt iaf), struntade faktiskt i att laga mat och köpte pizza till oss istället då blev han glad :)

Var även upp på stan en sväng bara för att ha något att göra. Har inte gjort ett piss på hela lovet typ så jag kände att jag behövde komma ut ur lägenheten lite och när Kevin ändå skulle sova så stack jag upp på stan en stund och köpte faktiskt en studentmössa! Så nu var det fixat av alla tusen saker som måste fixas innan studenten. Bra det i alla fall. Fast det blev väldigt tråkigt att gå på stan ensam så jag åkte hem ganska fort till min lilla sjukling.

Nu ska jag sova... Eller äta pizzarester och titta på Cheaters om jag hinner innan jag somnar, hehe.

Natti natti

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kevin

Du är bäst på att ta hand om mig :)

älskar dig!

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback