Nätter och kyla

Uhh. Sitter och lyssnar på musik och försöker tina upp öronen. Det är så sjukt jävla kallt ute. Inte okej. Kaffe kan vara en idé.

Lite trött blir man när ens pojkvän jobbar natt och man får för sig att vänta uppe eftersom man ändå har lov. Så de senaste nätterna har jag ägnat mig åt:

  • Städning av hela lägenheten (inte dammsugning och sånt som låter dock. Har ingen lust att väcka grannarna, eheh) för jag ville överraska Kevin med en fin lägenhet när han kom hem efter jobbet och jösses vad glad han blev :)
  • Gos i soffan med hunden
  • BUMBIBJÖRNARNA <3, sååååå jävla bäst :D
  • Detta: (ja hunden var enormt skeptisk, hehe)
Men inatt råkade jag faktiskt gå och lägga mig innan Kevin kom hem för jag var så förbannat trött. Sen när han kom hem så tyckte jag så sjukt synd om honom för det hade blitt nåt fel på pressarna så han hade tack vare tryckeriet blivit flera timmar sen. Inte så kul. Och inte nog med det, han kunde inte gå och lägga sig heller för han skulle på möte på arbetsförmedlingen nu så han får sova sen. Stackarn =(

Jag och hunden har just kommit in igen efter en morronpromenad i snön. Det låter idylliskt och mysigt men det var så sjukt jävla kallt så det var inte speciellt kul. Jag vill bannemej ha sommar nu.

Nu, KAFFE

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback