Förbannad

jävla arg blir jag när folk inte kan hämta sina jävla grejer i tvättstugan när tiden är slut. Vi kom ner i tvättstugan nu och gick in i det rum vi hade bokat TIO MINUTER EFTER att vår tid hade börjat och så är det nån jävel som lämnat sina grejer kvar i tumlaren och torkskåpet och vi hade mycket att tvätta ju så vi hade inget val än att slänga i våra maskiner och sitta där och vänta och efter 40 jävla minuter kom det nån liten kvinna och började saaaaakta saaaaakta vika sina jävla grejer så vi fick sitta i tvättstugan en timme allt som allt för att hon inte fattade att hennes tid var slut. För hon verkade inte fatta det när vi sa det till henne.
Uhh jag blir så trött på folk så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Troligtsvis så överreagerar jag men det är inte försat gången det krånglar i tvättstugan och vi behövde verkligen verkligen verkligen tvätta idag men nu hinner vi inte på våran tid så vi måste jävla tvätta jävla imorrn med.
Jävla är dagens ord för mig. Och dagen som började så bra :(((((

Oargt inlägg kommer senare :(

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback