Festelifest

En riktig festhelg detta må jag säga. Fest igår hos Lmann som fortsatte hemma hos oss, och ikväll är det festelifest hos Emlo. Så jäkla kul ska det bli och igår var skitkul det med. Nattmackor med C, kepsar som flög åt alla håll och djupa diskussioner och massa skratt (och en hel del dildosar och andra leksaker... Fråga inte, haha). Bra kväll :D
Nu ska jag försöka hitta kläder tills ikväll, men det finns ju inget kul att ha på sig även fast garderoben är proppad.
Ont i magen har jag med, trodde först att det var för att jag är bakis, men det tror jag inte, måste vara nån form av magknip, jag kanske har ätit dåligt eller så, hoppas det går över snart bara.
gårdagens outfit


Nu musik!


Ohh, snabb fråga bara som inte har nåt med nåt att göra, kan man heta Ellert?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: TIMMY

klart man kan heta ellert hörru! annars skulle jag väl aldrig säga att det är ett namn x) jag vet till och med en som heter det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback