Dammråttor och choklad

Wohoo, dom ringde nyss från Prolog och erbjöd Kevin att jobba inatt och antagligen resten av veckan.
Måste säga att det var helt sjukt bra för vår ekonomi, men trist för vi skulle ju ha åkt till Hotland och hälsat på senare i veckan, men om Kevin jobbar natt då så får jag nog åka själv. Känns ju inge kul, men det var ju så längesen och jag kan inte skjuta upp det heller för nästa helg (inte nu på fredag men fredag den 4/3) så händer det grejer här ju som vi absolut inte kan åka ifrån!

Idag skulle vi ha städat hela lägenheten (när vi letade efter vår kära förrymda råtta häromdagen hittade vi lite för många "dammråttor", haha) och tvättat men tvättid fanns inte förrns imorrn så det fick bli liiiite städa idag och sen ge järnet imorrn. Jag måste verkligen planera och bestämma att då och då ska jag städa för annars kommer jag bara på en massa annat som är roligare men om jag bestämmer att typ innan klockan 2 ska jag vara klar, då brukar det gå bra faktiskt.
Vad jag svamlar.
Är lite trött faktiskt.
Och jag är sjukt trött på folk som ringer på bilannonsen från dolt nummer och säger att dom ska komma och kolla på bilen och sen inte dyker upp. Och eftersom de ringer från dolt nr så kan man ju inte ringa upp heller. Dålig stil tycker jag och det är inte bara en som gjort så. Tror det är fyra stycken nu på nån dag bara.

Idag blev jag lycklig också, är med i nån chokladklubb (Club Choklad) och nu fick jag äntligen månadspaketet så nu har jag massa megagod choklad. Lycka :D



Såhär tillfixad vill jag vara, men har inte orkat idag, haha, plus att jag har inga rena fina kläder heller och det är inte lika kul att fixa sminket i urtvättade mjukisbyxor.

Pusselihej

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kevin

Att jag får jobba äger och suger... :/ men det blir bra tillslut! :)



Du är alltid jättefin!!!! :D



Puss älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback