Brist på fantasi

Har haft totalt fantasi-inspiration-och-idé-stopp ett tag nu. Därav inga inlägg, men nu ska jag försöka komma tillbaka. Idag skulle vi ha vart lediga men lärarna tyckte att det var otroligt kul att lägga Arbete På Väg-kursen idag så halv 8 imorse traskade man in på terminalen och fick sitta hela dagen och lyssna på det där. Det var ganska intressant tack vare läraren faktiskt, han lyckades få det intressant, så så hemskt var det inte och provet klarade jag med bara ett fel också, så kursen är härmed avklarad. Så nu får jag arbeta med vägunderhållning och grejs, kanske ^^

Förra helgen var vi på Ellies fest, det var kul fast det var så otroligt mycket folk och jag kände inte ens hälften, tror jag. De flesta verkade ju veta vem jag var, men det är nog bara för att jag är Ellies brorsas tjej liksom. Humm, men så var jag så trött också för det var ju praktik den veckan så jag hade ju gått upp typ halv fyra så jag somnade i en fåtölj faktiskt (alkoholen gjorde mig ju inte såååå mycket piggare heller, hihi). Lite småkul, men jag vaknade igen ganska fort, jag vet inte ens om jag somnade helt eller bara slumrade, men efter det tog det inte lång stund innan vi gick hem och soooooov <3

Sen så har jag totalt nördat tv-spel (Fable 3, skiiiitkul ^^) hela veckan efter skolan för Kevin har följt med Herr Tupp överallt och krånglat massa med bilar, så lite ensam har jag vart men i måndags på Alla hjärtans dag så kom min underbara sötnos hem med maaaaaaaaassa presenter till mig, massa godis och cheez balls och dricka och öl och chilinötter och chokladhjärtan (nej han försöker inte göra mig fet ;D hehe) och så lagade han jättegod mat till oss också myste vi hela kvällen. Jag har världens bästaste älskling.

Nu ska jag bannemej sova för nu vart jag trött.

Püss på er

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback