Uschligt, jag skäms

Jag skäms över Sverige just nu. Det är helt jävla sjukt. Jag saknar ord.
Idag har min hals gjort revolt och röst är en lyx jag saknar :( Det betyder alltså att jag är hemma från skolan idag och försöker desperat kurera halsen med halstabletter och te och halsduk inomhus, för jag vill verkligen inte vara sjuk när vi ska åka till västkusten på torsdag. Det vore ju ganska fail att ha planerat detta halva sommaren nu och sen inte orka åka. Fast alltså, orka åka ska jag väl sjuk eller inte, men ändå, det är ju roligare att åka bort när man inte har sandpapper i halsen.
Nu behöver jag muntras upp så här kommer lite bilder på våra underbara sötnosar.



Finn två nosar:



Fråga inte :P





Det här var mitt försök att muntra upp både mig och er :)
Det funkade på mig i alla fall, att man kan bli glad igen av att titta på små söta djur, hihi.
På tal om djur så måste vi senast onsdag separera hanarna från honorna (råttorna alltså) så hanarna får då ta över den lilla buren eftersom dom inte ska stanna här så länge till. Jag kommer vara helt förkrossad när vi ska sälja dom :( Dom är ju våra bebisar, det kommer kännas så hemskt. Men än så länge ska dom vara här några veckor till, och jag får väl trösta mig med att dels så kommer ju någon kunna ägna mycket mer tid åt dem om vi säljer dem än vad vi kan och dels så har ju vi kvar honorna i alla fall. Men det kommer kännas skumt. Man har ju blivit van vid att ha åtta råttor här, snart har vi bara fem... Veckorna har gått så fort. På onsdag fyller bebisarna hela fem veckor!! Jag måste faktiskt säga att det har vart en helt fantastisk upplevelse att få råttbebisar. Det är något helt speciellt att ha vart med helt från allra första början liksom :)
Nu ska jag dricka te och mysa med råttorna.


Update: HAHA jag såg nu att det såg lite roligt ut att jag skrev att jag saknade ord om valet igår och sen direkt efter skrev att jag har ont i halsen och har tappat rösten :D Vad fult :P Hihi!

Permalink Djuren Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dauid

haha, way to go Hanna!

Fin tanke att muntra upp folket efter ett sådant chockbesked som vi precis fått! :) Jag gillar det skarpt, söta små djur fast osäker på ifall dom fått asyl till min lägenhet! xD Fan, nu låter man som SD...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback