Rösta imorrn då!

Japp, då ska man gå iväg och rösta imorrn då. Spännande värre. Tror iaf jag vet vad jag ska rösta på och det är inga smurfar i alla fall! Hoppas ni alla med ska rösta, för även om det inte känns som att en röst spelar någon roll så gör det faktiskt verkligen det. Om man inte röstar så kan man inte klaga heller.

Igår var vi och såg på Resident Evil: Afterlife i 3D på bio och jag kan säga att det var hur fränt som helst! Jag trodde först inte att det skulle vara så speciellt att titta på 3D bio, men det var faktiskt riktigt coolt, det vart en sån känsla och det framhävde effekterna i filmen så jäkla bra! Det rekommenderar jag starkt. Absolut!
Vi kom också fram till att om man tänker sig ta en öl eller två innan bion så är det smartare att ta det efter bion, för det är inte kul att behöva gå och kissa mitt in i filmen XD
Hehe.

Idag var Kevins kära mor S här. Jag gjorde äppelpaj med vaniljsås till (MUMS!) och så drack vi kaffe och snackade skit några timmar. Hon fick träffa råttbebisarna också och hon tyckte dom var sååå söta, fast liiiite läskiga :P
Nu ikväll får vi se vad som händer. Inget vad vi vet, för pengarna vi har ska väl sparas till västkusten till helgen. Ska bli helt underbart att åka, jag längtar som faan!

Ha en bra kväll allihopa och gå för fan och rösta imorrn om ni inte redan gjort det!
Herrååå :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback