Shopping

Har kvällsshoppat lite nu.
Kommer ni ihåg skorna jag visade bild på härom dagen? Jag provade dom i fredags och kom fram till att dom tyvärr inte alls var lika fina i verkligheten som på bilden och jag passade inte alls i dom. Så då blev jag ledsen, men nu hittade jag ett par andra skor, inte alls lika varma, men som ändå funkar på vintern och som kostade 1000kr mindre än dom första (!!!!!!!!).
Här är dom:

Dom är inte lika fina "pang-bomm" på bilden som dom andra, men dom kostar bara 199kr och om dom inte passar eller inte är fina så behövde man tydligen inte skicka tillbaka dem utan kunde lämna dem tillbaks i närmsta Din Sko-butik (är alltså på Din Sko jag hittade dom, hehe). Det avgjorde saken, så nu har jag beställt dom och jag tycker faktiskt att dom verkar riktigt snygga. Är helnöjd, hoppas bara att dom passar nu då, hihi.
Sen så beställde jag även lite saker från H&M som jag tänkt beställa länge nu. En riktigt nödvändig sak faktiskt, en fleece-tröja. Det behövs på terminalen och på praktiken kan jag säga för på morron när det är helt jävla galet kallt så är det perfekt med tjock jacka, men sen på dagen när man jobbat upp lite värme så brukar det vara för varmt för tjock jacka men för kallt med tröja, så då blir nog en fleece-tröja ganska lagom tror jag.
Dessutom beställde jag den här:

Den här ponchon har jag suttit och spanat på i H&M-katalogen i flera veckor nu, så nu har jag äntligen beställt den. Den ser ju så sjukt mysig ut och jag hoppas verkligen att den sitter bra och så, men det tror jag väl :)
Beställde dessutom lite nya kalsonger till Kevin för er som vill ha lite onödig information sådär.

Helgen var dessutom jättekul, men det kommer mer om det sen. För tillfället har Kärring alla bilder.
Nu ska jag äta godis.
Pösshäjj bloggis

Permalink Mitt mode Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback