Bloggdesign

Åh jösses, då har man ägnat massa timmar åt att försöka fixa lite med bloggens utseende, jag vart så trött på att den var så opersonlig! Men nu ser det i alla fall lite bättre ut, eller faktiskt ganska mycket bättre!
Jag har dessutom fått hem min nya telefon idag (YAAAAAY :D:D:D) en Samsung GT-S5600 touchmobil. Jag är ruskigt nöjd, fast jag är fortfarande lite rädd för telefonen. Inte rädd så att den "hoppar upp och biter mig", men det känns som om den är för ny och frän för mig, alldeles för spejsad och avancerad och jag fattar knappt något av den än, men jag lär mig väl antar jag! Lyckades jag lära mig att fixa till bloggen så ska jag väl kunna lyckas lära mig hur en telefon fungerar (hoppas jag)!!!? Jaadå det ska nog gå bra... :D
Nu upptäckte jag att jag hade glömt bort min glass, så den bör jag nog äta nu innan den är helt rinnande.
Hej då bloggen med nytt utseende.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback