Utkast: Juli 16, 2010

Dagens låt: Shoreline med Anna Ternheim

Sitter och funderar över allt. Över hur fort sommaren går, fast ändå verkar det aldrig bli augusti. Över hur knäppt det blir att vända på dygnet under en längre tid. Över hur bra den här låten är, över hur nere och meningslös jag känner mig just nu helt utan anledning. Över hur mycket jag älskar K och inte kan fatta vilken tur jag har. Över varför jag blir såhär nere ibland även fast jag har så mycket underbart i mitt liv. Det är väl så med vissa antar jag. Jag har alltid vart såhär, men det spelar ingen roll. Jag har så mycket i mitt liv som gör det underbart, vad gör det om jag ibland faller tillbaka till det som var. Fast ändå inte det som var, men det jag kände. Men nu får det räcka med dysterhet. Det är nog bara för att det är natt och jag är ensam och så. Imorrn tar vi nya tag.

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

skärp dig hanna! lyssna på den riktiga versionen av låten istället!

Postat av: Kevin

Som jag har sagt du har alltid mig! och vi har det bra du, jag, sigge och ebba. Den här sommaren är bara lite tuff men vi tar oss igenom den som allt annat! :) älskar dig! puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback