Snart så...

Yes yes, nu är det snart bara en vecka kvar tills jag blir gammal :) Underbart!
På lördag kommer farmor och farfar och syrran hit på födelsedagsfika :) Ska bli kul. Pappa och C kanske skulle komma också, men det var osäkert. Han skulle ha hört av sig i onsdags men jag har inte hört nåt än så jag antar att de inte kommer. Men men, det ska bli kul att de andra kommer hit också, jag längtar som tusan :D Ska bli så mysigt att få visa upp hur vi har det och så. Alltså syrran har ju redan vart här men inte de andra :) På tal om det så har vi nu städat i två dagar, alltså ni vet riktigt sådär grundligt städat och gjort det jättefint så nu ska vi bara skura golven imorrn så är allt tipptopp. Tummen upp för det! Idag har det regnat hela jävla dagen och det var så typiskt för idag hade vi tvättid så vi var ju tvungna att springa ut hela tiden. Plus att vi har ju en voffe som blir kissnödig då och då så idag var en blöt dag. Jag tror att det kan vara en bra idé att införskaffa ett paraply faktiskt... Hmm.
Nu har älskling just stuckit till jobbet och jag ska mysa i soffan med en bok och så kanske jag ska måla lite om jag orkar.
Pusshäjj bloggis

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Låter mysigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback