Dagens låt

Dagens låt: Punk rock love med The Casualties
Mmmmm efter en helt sjukt mysig helg hemma med K, S och E, så har jag hundnappat med mig Sigge hit och kör ett sista ryck i hotland! Dagtid får dock lilla Sixten stanna hemma hos mamma, för söta lilla Selma är han dels lite (jätte) rädd för och dessutom så löper hon. Han verkade först jätteledsen i bilen hit när han märkte att K inte skulle med i bilen, men han lugnade sig lite sen och nu på morron har han vart überlycklig. Jag tror att han gillar att få komma ut lite på landet och dessutom så får inte jag lika mycket hemlängtan när han är med och det är ju bra! Om exakt en vecka fyller den där Tilly 18!! Då blir det krogen vill jag lova ;) Rockis tror jag bestämt att jag tänker tvinga med henne till! Idag är en grå dag. Fast imorse fick jag för mig att det skulle vara varmt ute, för hela helgen i Pennybridge så var det molnigt fast 30 grader varmt... Men det var inte alls så varmt idag som jag tyckte att det skulle vara, så nu fryser jag lite så fort jag går utanför dörren :(
Denna vecka kommer vara mycket händelserik. På schemat står bland annat knallemarknad, frisörbesök, museum-besök, eventuell jordgubbsplockning, kaffe hos Kärring, rensning av förråd och massa mer. Men det är bra att ha fullt upp, då hinner man inte ha tråkigt! Nu är det dags för fruktstund. Senare när jag kommit hem till mamma kanske det dyker upp lite bilder så håll utkik.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback