Jag har börjat måla igen det är kul som fan!

Den här målade jag till Ebba härom dagen. Sno den inte för då blir jag ledsen och måste tyvärr ge dig stryk.


Dagens låt är för övrigt You're gonna go far, kid med The Offspring! Den är sjukt bra faktiskt och man kan inte tröttna på den :)

Idag har min underbara sötnos lagat värsta goda maten till mig <3
Färskpotatis, ärtor (<3), hemlagade biffar inlindade i bacon (<3), champinjon-sås och stekta champinjoner! Det var sjukt gott!!!

Kevin in action

Så ser vi tydligen ut när vi lagar mat :P


Jag hade även en fästing idag!!!!!!!!! Det var det vidrigaste jag någonsin vart med om och jag höll på att dö. Upptäckte den imorse när K var påväg hem från jobbet :( Jag fick panik och trodde att jag skulle dö :( Inte okej. Men som tur är så är Kevins mamma en räddande ängel och kunde komma hit och plocka bort den från stackars mig och så mosade vi den och eldade upp den. Jävla kräk, är det något jag hatar så är det verkligen fästingar :( USCH!
Har dock ingen bild på den då jag hade på tok för mycket panik för att ens komma på tanken.

Nu har vi fått tillbaka xboxet också :D Jag nördar som tusan, det är kul!
När vi hämtade xboxet passade även K och S på att nörda lite rockband :D


Nu ska jag fortsätta nörda tv-spel och vänta på älsklingen min <3
Pösshäjj bloggis

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback