Grattis Ebba på din ett-och-ett-halvt-års-dag <3

Yepp yepp yepp, upptäckte nu att våran Ebbis fyller ett och ett halvt år idag! Detta firas med massa godis till henne och extra mycket mys i soffan <3
För övrigt så är både jag och K sjukt sega idag. Vi förfestade hos Tilly igår och sen bar det av till Rockbaren och sen efterfest på en pensionärsfest (några som fyllde 33 och 32, alltså 65-års fest :P) där alla var utklädda till gamlingar förutom vi, fast det gjorde inget, vi fick agera barnbarn, hehe! Sen följde vi T hem och sen gick vi hem och hade världens mest mysigaste mysnatt med film, godis, super-duper-mackor och chips o dip!

Här kommer lite bilder på världens bästa Ebba!


Snustjyven tagen på bar gärning


Min bebbis


Sover sött i buren Mys på högsta nivå


"Hallå, jag vill ut och busa!!!"


Mys med mamma<3


Mys med pappa <3



Nu till lite annat:

Vi råkade paja badrummet i en dödskamp med världens äckligaste insekt :S


Vi träffade världens sötaste kissemiss. Hund heter hon och det är Mlos katt ^^


Swooosh




UPDATE: Nu valde Ebba att fira sin ett och ett halvt årsdag med att kissa massor på mig. Vet inte riktigt om jag tyckte att det var så kul alltså... :( hehe. Men hon kommer ju undan med det för hon är ju så nedrans söt :)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback