Sjukling :(

Okej, det är tydligen -17 grader ute, så det kanske inte är sååååå dumt att vara sjuk och inte ha vart ute sen i söndags, men när jag tänker efter så är det faktiskt inte kul. Jag har haft sån enorm jävla feber, snorat till förbannelse, alltså det måste ligga hundratals näsdukar i papperskorgen, jag har så ont i halsen så allt jag kan äta är typ blåbärssoppa fast jag har tvingat i mig lite mat också för jag tycker om mat. Jag nös sju jävla gånger på under 30 sekunder nyss och visst, jag tycker att det är lite kul att nysa (hellre det än att känna att man behöver nysa och så gör man inte det, det är så jäkla jobbigt) och igår värkte min näsa hela dagen för att jag nös så jäkla mycket. Och det tråkigaste är nog att jag missar praktiken. Jag hade sett fram emot att åka lite lastbil, kanske köra lite och bara få se hur man jobbar när det är så mycket snö. Men vi får väl se, jag kanske blir frisk av något mirakel så jag kan orka gå imorrn, men som det känns nu så mår jag fortfarande sjuuuukt dåligt :(
Nu ska jag dricka blåbärssoppa och tycka synd om mig själv.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback