RÅTTBEBISAR <3

Bara en liiiiten stund efter att jag i förra inlägget tidigare idag skrev att det nu var nära tills råttbebisarna skulle komma så satte hon igång! Våran lilla Whisky har nu äntligen fått sina små bebisar!!!!
Och jag har nu härmed konstaterat att nyfödda råttor låter som en blandning av när man gnuggar två lite smått fuktiga ballonger mot varandra och småfågelkvitter! Onödig info såhär på onsdagskvällen :)
Konstaterade även att vi precis på dagen haft lilla Whisky i 2 veckor. Känns både som att vi haft henne längre och som att det gått asfort.
Vet inte än hur många bebisar det är, för hon har fött dem i huset sitt och jag har inte velat störa än, så jag återkommer om det och förhoppningsvis med lite bilder också :D
Grattis på födelsedagen råttbebisarna <3

Permalink Djuren Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

sv: vad kul att du är med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback