Stackars voffen

Hmm, dåligt med inlägg. Kom av mig när vi åkte till Hotland i lördags, men nu är jag tillbaka. Mer om hotland senare.

Stackars lilla voffsen är sjuk. Tror vi. Vi vet inte vad det är. Han är jättehängig och verkar ha ont någonstans när vi lyfter honom då han skriker till då ibland, men jag har klämt och kännt på hela hunden och jag hittar ingenstans som han verkar ha ont då. Vi har ingen aning om vad det kan vara, ska till Kevins mor sen och se om hon vet vad det är annars får vi nog rådfråga en veterinär. Hoppas vi slipper det bara för det är ju så förbaskat dyrt (vi har ju såklart försäkring på honom men det kostar ju ändå). Så vi får hoppas han blir bättre stackarn. Han äter ju ordentligt i alla fall så det borde väl vara ett bra tecken?

Nu är det dags att ta tag i disken sen lite lunch tror jag bestämt.

Permalink Djuren Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback