Jefflar

Har just satt mig för att titta på Big Brother reprisen då jag inte kollade förut på det eftersom Kevin hatar det, hehe. Jag tycker väl inte heller det är det bästa som finns men man fastnar ju som satan när man väl börjar titta.

Idag var jättemysigt. Såååå underbart att veta att Kevin inte skulle iväg någonstans idag. Vi gjorde inget speciellt så, myste mest i soffan, jag fick migrän så jag tog en tablett och la mig en stund, men det var så sjukt mysigt ändå. Man behöver såna dagar ibland. Som man verkligen inte gör något alls på utan bara är och då med varandra. Ger varandra lite extra uppmärksamhet bara. Ashärligt var det.

Åååhh blev så trött nyss. Jag diskade nu och plockade lite och så så att Kevin ska bli glad när han kommer hem (okej, jag lämnade gjutjärnsgrytan till honom för den är så bökig så jag orkade inte nu mitt i natten) och det gick ju bra såklart. Men sen när jag väl satte mig i soffan och pustade ut och åt cheese ballz så råkade jag äta upp de som var kvar. Och det betydde ju att en till (vi har två likadana) stor jävla skål nu var odiskad. Så trött blev jag så jag ställde den faktiskt bara i diskhon. Jag tror nog att Kevin blir glad ändå faktiskt :)

God natt nu gott folk.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kevin

Det var helt underbart att komma hem till en ren lägenhet :D

du är bäst! Puss puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback