Influensa

Tror att jag har influensa faktiskt. Det här kan fan inte vara vanlig förkylning.
Jag har vart sjuk (med feber hela tiden) i sex dagar nu! Sen i onsdags!!!
Så jävla jobbigt är det och febern försvinner ju fan aldrig. Måste vara flera år sen jag var såhär sjuk.
Känns som om det enda jag gör är sover, snorar, hostar och knarkar förkylningsmediciner (ipren, bisolvon-tabletter mot hostan, nässpray, halstabletter, balm balm som är till torr hud vilket jag får då jag snyter mig, blåbärssoppa, varma koppen osv. osv.).
Börjar tappa alla förhoppningar om att bli frisk eftersom febern inte vill ge med sig. Den har visserligen gått ner lite det är ju inga 40 grader längre men det är ju skitjobbigt ändå.
Ingen aptit har jag heller, ingenting verkar gott och allt är bara jobbigt.
Riktigt gnällinlägg det här men nu tycker jag tamejfan synd om mig.
Tröstar mig med att jag har världens sötaste älskling som tar hand om mig så bra (megamassa pussar till dig sötnos <3) och nya avsnitt av How I met your mother <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kevin

Du blir frisk tidsnog :)

äslkar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback