Fyra år <3

Idag firar jag och min underbara Kevin fyra år!! Helt underbart ju ^^
Något som är trist är ju då att min kropp bestämde sig för att bli sjuk så igår hade jag ju som jag skrev runt 40 grader feber hela dagen, men efter massa ipren, vatten, blåbärssoppa och framför allt sömn, så har jag lyckats mota bort febern nästan helt och hållet. Men det är ju så typiskt ändå för vi skulle ha gått på bio idag och grejs, men nu får det bli en lugn hemmakväll istället. Men huvudsaken är i alla fall att vi umgås bara vi två <3





PUSS på dig SÖTNOS <3

Permalink Kärlek Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kevin

Att du är sjuk gör inget det kommer bli skitbra ändå! älskar dig! puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback