Bakom mina solglasögon

Hade världens mysigaste morron idag. Satt med kaffet och myste med ena råttan, Whiskey. Skitmysigt var det hon klättrade upp och satte sig på mitt huvud och lekte herren på täppan.
Sen väckte vi sötnos och så gjorde vi oss iordning och drog upp på stan, inte med Whiskey dock, hon får stanna hemma tills det blir lite varmare ute!

Jag passade på att visa Kevin ett par solglasögon jag kikat på x antal gånger under året och vet ni? Han köpte dom till mig. Så otroligt söt är han ^^ Puss på dig sötnos!
Här är dom, visst är dom skitsnygga?

Och jag är så glad för jag har så sjukt svårt att hitta solglasögon som sitter bra och jag måste verkligen ha några bra för när det är soligt ute får jag oftast migrän om jag inte har solglasögon på mig. Skitjobbigt. Men nu har jag ju ett awesome par :D

Ikväll ska vi dricka lite vin och ha det mys. Ska med Emlo till herr M. Kuligt kuligt!

Nu, hårfärgning. Bara svart igen så inget speciellt... än! ;)

Permalink Mitt mode Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback