Råttisar och lite bättre

Gomorron!
Sitter och lyssnar på lite musik och tar det lugnt innan jag ska dammsuga lite. Tvätta ska vi göra sen också.
Jag mår faktiskt lite bättre idag. Är inte lika trassligt i hjärnan och det är så soligt och bra ute (fast kaaallt) så det blir man ju piggare och gladare av. Upptäckte igår att det faktiskt inte blir mörkt förrns halv fem-fem nu. Till skillnad från klockan tre. Det måste ju betyda att det snart kan få bli vår? Jag är så trött på att inte veta vad jag ska ha på mig för om jag vill känna mig fin så fryser jag ihjäl.

Idag ska vi inte göra så mycket mer än dammsuga och tvätta. Eller jo, Kevin ska nog repa va, så jag antar att det får bli en tv-spelsdag för mig. Vi har nämligen köpt Fable 3 och skit vad kul det är, men det är bara det att jag fick pröva det före Kevin för en gångs skull, men då visade det sig att man bara kunde ha ett save åt gången så jag får helt enkelt spela igenom hela spelet innan Kevin får, hehe! Fast jag erbjöd honom faktiskt att spela igenom det först i alla fall men han sa att jag skulle.

Känner att det kanske är dags att rycka upp sig ordentligt nu. Det kommer inte göra mindre ont, Ebba kommer inte tillbaka, men jag har ju inte byggt nån tidsmaskin än så det kanske är dags att... Ja vad ska man kalla det? Inte gå vidare eller glömma, för det kommer jag aldrig göra, men kanske... Försöka lära sig leva med det fast kunna vara glad ändå? Glad över allt annat bra jag har, som Kevin, Sigge och de andra råttisarna.
På tal om råttisarna så ska vi idag dela på dem. Tror det kan vara en bra idé för Ebbas bur är ju (hur hemskt det än känns att medge) tom nu och om vi delar på dem så de får sitta två i varje bur istället för fyra i en bur så får de ju så himlans mycket mer plats plus att jag tror att det blir lättare för oss att få dem att ty sig lite mer till oss, för nu så är de ju bara lite kompis med oss och bästisar med varandra. Och självklart så kommer vi ju fortsätta ha dem uppe tillsammans så de får träffas. Jag tror att det kommer bli bra faktiskt.
Nu ska jag börja fixa iordning mig.

Råttisarna när de var några veckor gamla bara ^^ <3

Pussisar

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kevin

Det kommer att bli skitbra när vi delar på dem :)

Och jävlar vad söta dem var när dem var så små! :D

puss puss älskar dig!



PS

Ebba kommer alltid att finnas här :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback