Gomorron va

Ska äta frukost nu sen till skolan för att fixa med csn-papper sen stan för lite ärenden (och kanske lite shopping vem vet, hehe).
Misslyckades för övrigt totalt med att försöka gå upp tidigt idag så jag är trött ikväll så jag kan somna tidigt och lyckas gå upp till praktiken imorrn. Jag var verkligen vaken vi sju imorse som planerat men sen skulle jag bara hålla om Kevin en sekund och sen gå upp och fixa frukost, så jag minns att jag höll om honom och sen vaknade jag tolv. Jag hade alltså tvärsomnat direkt. Illa.
Men men nu frukost och måste få tag på min handledare på praktiken också för han svarar inte på sms (så Hella om du läser det här så kan du väl peta lite på han så han svarar på sms?)

Nu, frukost!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback