Ebba 25/2-09 - 20/1-11 För alltid i våra hjärtan

Jag går under av saknad. Vet inte vad jag ska ta mig till utan min underbara Bebbis <3
Hon fick en fin begravning. Bredvid våran förra råtta Nancy. Vi begravde henne ute på landet hos Kevins far, och han gav oss ett ljus som vi tände vid graven också. Jättevackert blev det.
Mina ögon är så söndergråtna så att det svider bara jag nuddar huden runtom. Och alla är så underbara och finns här för oss och visar att de bryr sig. Det betyder mycket.
Och jag är säker på att Ebba är här hos oss också. Alltid alltid alltid. Jag saknar henne så det gör ont i hela kroppen.

Permalink Djuren Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emlo

<3<3<3

Postat av: L

Tänker på Dig, Kevin och lilla Ebba. Tänder ett ljus för henne ikväll. Kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback