Bubbelgumsrosa

Fick komma tillbaka till datorn en liten stund för att visa er mitt bubbelgumsrosa hår.
Det var såhär att jag skulle bleka bort utväxten och färga det rött igen, men det gamla röda (som nästan var rosa för att det var urtvättat) blev bubbelgumsrosa och utväxten blev vitblond och det var så fränt så det får vara så i alla fall tills imorrn så får vi se om jag behåller det några dagar eller kanske till och med till nästa utväxt. Det är så fräsigt, hihi!

På bilderna ser ni även mitt nya fina linne från HM ^^
Och mitt fina blåa nagellack!




Men vi får se hur långvarit det blir.

Vad tycker ni? :)

Permalink Mitt mode Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Starsprinkle

Jag tycker - LOVELY!

Postat av: Kevin

Det är skitcoolt! :) men jag färgar det när du vill! :)

puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback