Tror jag ska våga säga nu...

...Att det TAMEJFAN är vår! Varje gång man sagt det tidigare så har det kommit jävla snö som in i helvete men nu jäklar så tror jag bannemej att det är vår på riktigt.

Så eftersom jag är ledig idag och Herr Sixten är ledig varje dag (hundjeffel ^^) så tog vi på oss tunna vår-skinnjackan och koppel och gick ut på en riktig långpromenad.

Vi hittade massa vårtecken också förresten.
Blommisar ^^


Och även såna dära skalbaggar som ser ut som nyckelpigor fast dom inte är det. Det kryllade av dom borta vid skolan här. Det var mindre mysigt fast fortfarande vårtecken i alla fall :)

Promenaden var jättemysig i alla fall även om det kanske kunde ha fått blåsa lite mindre, men jag tror att Herr Sixten blev riktigt glad i alla fall.


Imorse åt jag flingor med jordgubbar och mjölk. Så in i helsike gott och vi har kommit på att kolsyrat kranvatten (sodastreamer is the skit ^^) blir asgött om man lägger i några frysta jordgubbar! Blir som is fast med jordgubbesmak och sen får man äta upp dom när man har druckit upp :D


Nu ska jag spela Fall Out... Om jag vågar, jag tycker det är så läskigt. Ingen aning om varför, men det är det i alla fall... Och så ska jag försöka att inte tänka på jobb på hela dagen idag. Har vart det enda jag tänkt på hela den här veckan så nu ska jag unna mig en "göravadjagvillfördetharjagförtjänat-dag", måste bara införskaffa choklad också!
Püsshäii

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback