Plugghäst

Har jag vart idag kan jag säga. Nu kopplar jag och Sötnos av med ett varsitt glas vin och soffmys. Är värda det idag ^^

Idag var Kevin på möte om sitt nya jobb han börjar på på måndag. Han ska vara däckbytare en månad. Kul som fan! Mötet hade gått bra och medan han satt i möte så sprang jag iväg till posten och hämtade ut mitt körkort (var tvungen att uppdatera det nu för jag har ju vaktiskt C-behörighet va). Sen bar det upp på stan igen någon timma senare för Kevin hade fått fel storlek på en av tröjorna som skulle vara arbetskläder. Den var lite kort i armarna, hihi, vilket jag tyckte såg sött ut men han ville byta ändå ;)

Nu får ni ha en bra helg, vi ses imorrn igen då blir det att följa med Sötnos på repet!

Pusshejjjjjjjjj!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback