Lycka till sötnos ^^

Mmm nu stack just sötnos iväg till sitt nya jobb. Spännande som scheisse ^^ Han var skitnervös men jag är säker på att det kommer gå asbra!
Jag gick upp förut när han skulle upp för dels kunde jag inte somna om och dels så skulle jag annars upp när han sticker. Då hinner man inte ses så mycket liksom och nu har jag ju massvis med tid på mig att göra mig iordning också och det är ju rätt gött.
Det sorgliga var bara att när Kevin gjorde matlåda igårkväll så glömde han mjölken framme så jag fick dricka svart kaffe (blääää!) fast det var väl okej i guess, men det är ju sjukt mycket bättre med mjölk.

Jag är så sjukt glad över våran bil också, det är så gött att äntligen ha fått tillbaka den! Bara en så simpel sak som att handla går ju så sjukt mycket smidigare och man slipper liksom småhandla och kan storhandla istället. Fast visst, man blir ju ganska lat också, men skit samma, det är det värt! Det underlättar ju som tusan när vi åker till hotland också.

Nej nu ska jag försöka få i mig lite mer svart kaffe och så blir det göra sig iordning och dra till Herr Tilly och tvinga henne köra mig halva biten :D

Ha en bra dag folks :D

Püsshej!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback