Larmattack och tappad livslust


Sitter med kaffekoppen och försöker komma ur zombiestadiet.

Visserligen så har sötnos bytt larmsignal på telefonen, så nu hade han någon låt med Disfear tror jag det var och helvete man vaknar ju fan med hjärtattack varje dag.
Men inte hjälpte det i längden, visst, man vaknade och kom upp men man vart ju lik förbannat lika seg igen efter fem minuter. Jag tycker bättre om att ha larmsignaler som börjar lite lugnt och fint, sen kan dom få trappa upp och bli arga men jag kan liksom klara mig utan hjärtattackerna. Fast som sagt var, man vaknar ju i alla fall. Risken att försova sig minskar ju avsevärt.

Idag blir det skola (läs håltimmar XD) sen ska jag hem och städa. Ska bli insanely gött att vara ledig imorrn. Slippa bråka med den där läraren som inte vill bättra sig. Jag blir tamejfaan galen. Alltså hon lyssnar inte på ett jävla piss av vad vi har att säga. Och rektorn ville ju tydligen inte hitta någon annan till oss så jag vetefan vad vi ska göra. Visst, det är väl bara att bita ihop I guess men jag lovar, ifall ni skulle träffa henne så skulle ni förstå varför jag blir så frustrerad. En timme med henne så vill man inte leva mer sen. Man vill verkligen inte! >:(
Lägger in en bild på Soxten så kanske jag kan bli lite glad. Den är från helgen och han gillade inte vädret, hehe, man riktigt ser hur sur han är :P


Nej nu ska jag kladda på smink och ha ångest över vad jag ska ha på mig.

Püsshäjjjjjj

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback