Jobbsökande

Ujujuj!! Har kommit igång ordentligt med mitt jobbsökande nu. Har ju vart så mycket i skolan med alla arbeten som ska in så det har kommit lite i andra hand, men nu jäklar.
Har suttit sen elva med det så nu känner jag att jag är värd en paus innan jag ska fortsätta med pluggandet också.
Jag har faktiskt fått ganska positiva svar från några så vi får väl se om det kanske till och med kan bli någon intervju kanske. Jag håller tummarna!
Nu ska jag nog äta min lunch som jag glömt bort för att jag suttit i telefon och vid datorn hela dagen och för en gångs skull gjort lite nytta (eller ja det är kanske bara nytta om jag får något av jobben?)...

Jaja, hoppas ni har en lugnare dag!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback