What's new?

Jo men höstshoppingen är klar! Yay säger jag, men plånboken är inte lika glad ;)
Här är det jag köpt:



1-2: Converse-kopior köpta på skopunkten 199kr styck, men för båda blev det ju 50%rabatt på det ena, så 300kr! Inte fy skam :)
3: Benvärmare från H&M 49.50kr
4: Hårfärg Zahara 79kr
5. Sex Pistols topp H&M 149kr
6. Läppglans rött H&M 39.50kr
7.1, 7.2 & 7.3: Örhängen Ur & Penn 29kr/par
8: Sminkborstar Nelly.com 19kr
9: Nail art (klistermärken) Nelly.com 35kr
10: Satin Care Avocado Twist Nelly.com 45kr
11: Kiss t-shirt Lindex (barnavdelning ffs) 149kr
12: Svart topp H&M 99kr
13: Lumene mascara Kicks 99kr
14: Proffs torrschampo H&M 39.50kr
15: Nagelfil Nelly.com 19kr
16: Cheap Monday jeans Entertainment! 400kr

Det var min höstshopping det, fast det kan nog slinka med ett och annat hem någon mer dag skulle jag tro ;)
Imorgon till exempel hoppas jag på att det slinker med en ny bil hem!!! Vi ska nämligen iväg och kolla på en som verkar jättebra, så förhoppningsvis så kommer det upp lite bilder på våran förhoppningsvis nya bil imorrn.

Det är så skönt att det är höst faktiskt (iaf så länge det håller sig till fint väder :P) för man blir så förnyad på något vis. Man får förnya garderoben, man tar nya tag i skolan eller på jobbet, vi råkar ha 6 nya råttor, vi ska antagligen köpa ny bil, det är så härligt, man blir så glad av massa nytt!

Helgen i hotland var jättemysig! Underbart att träffa alla igen och tack L & L för en underbar lördag <3

Nu ska jag äta cheez ballz och vara tjock och glad! :D
Herråååå

Permalink Mitt mode Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: L

Tack själva :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback