Skoooooooooo... oooo... ooo... rrrrrrrrr.... :(

VILL HAAAAAAAAA :(


Visst är dom fina? Jag skulle så gärna vilja ha några fina högklackade skor som man kan ha i vinter som är fodrade som man inte fryser ihjäl i så att man kan ha dom när man ska ut eller på fest eller bara ta en kaffe på stan (tänker ju inte direkt köra lastbil i klackar, fast det vore rätt fränt, hihi) för annars har jag bara sommarskor med klackar, och jag totalt älskar klackar. Problemet med dom här skorna (finns på Scorette) är att jag kanske inte har råd med dem. Alltså jag har ju råd med dom om man kollar på siffrorna, men det är smartare att spara pengar då ingen av oss får pengar i december, men samtidigt så tycker jag att jag är så jävla värd något fint nu, för helvete vad jag kämpar (och lyckas) i skolan.
Så vad tycker ni? Var dom fina nog att offra några slantar för, för att kunna känna mig fin och bli lite glad och varm om fötterna, eller är det mer värt att låta bli och ha mer pengar kvar men vara ledsen och inte fin om fötterna? (alltså mina vanliga "vinter-"skor är ju såklart underbara de med, converse-kopior och kängor, men inte fiiiina som högklackat liksom)
Jag vet inte.
Jag vill ju så gärna ha dom....


Och det är lite synd om mig också faktiskt, för förut när jag skulle ge lilla Whisky och hennes töser lite ärtor (alla våra råttor älskar ärtor lika mycket som jag, hihi) så la jag ärtorna i skålen, men Whisky missade det och trodde mitt finger var en ärta, så hon bet mig och det var inte ett vanligt kärleks-nafs som det brukar vara utan hon trodde att jag var mat (så det var ju såklart inte hennes fel, men ont som faaaaaan gjorde det!!!!!!) och sen var det blod överallt och totalt kaos och Kevin är inte hemma för han repar så jag sprang runt och letade plåster och svor och blodade och höll på att svimma och grejs helt ensam :(
Men sen hittade jag plåster och sköljde bort allt blod (satan vad mycket man blöder i fingertopparna!) så nu mår jag bra igen. Men disken får vänta för jag vill inte få in skit i det medan det fortfarande är alldeles nytt och blöder så fort jag klämmer lite på det.
Såhär såg det ut någon sekund bara efter att jag tvättat det, så det blodade rätt bra >.<


Här är dagens outfit, sen ska jag äta polly :)




Update: Skorna kostar 1199:-, så det är ju mycket, men samtidigt så är det ju inte överdrivet mycket, eller?

Permalink Mitt mode Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kevin

Stackars älskling.. skadade du dig?! ;)

puss puss

Postat av: Starsprinkle

Åhh klart du ska ha dem.

Men räkna noga bara så ni klarar er.

Vad kostar dem?

Så sjukt snygga,love them!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback