Praktik

Yes, dags för ny praktikvecka igen då :)
Gick bra idag tror jag i alla fall. Jag tyckte det, men man vet ju aldrig vad dom på jobbet tycker hehe, men det gick nog bra. Jag är så trött så jag vet inte ens vad jag skriver. Har vart dåligt med inlägg, men lördag var det ju fest och söndag var jag ju bakis och idag har jag vart sjukt trött och haft sjukt mycket att göra.
Vi lunchade idag (på praktiken alltså) hemma hos fredde och söta hella och där fick jag också träffa den här lilla söööötnosen


Jag vill också ha en liten kotte! Så sjukt söt.

Idag fick man ju pengar också, så vi unnade oss pizza faktiskt, och så var jag på stan en sväng med Tilly och köpte garn för hon ska sticka en halsduk till mig! Lovely :D

Nu känner jag att jag är lite för trött för det här, blir nog att titta på Top Model sen och sen sova, Lite Sällskap får jag nog kolla reprisen på för annars kommer jag nog inte komma upp imorrn :(

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback