Kickar röv som vanligt

Okej, kanske lite översjälvförtroendeigt rubriks påstående, men idag klarade jag faktiskt körkortsteoriprovet för CE-kortet (Lastbil med tungt släp för er som ej vet det) och jag är så stolt över mig själv för jag hade bara 3 fel!! 57 av 60 rätt! Yaaay :D
Det är lite lustigt faktiskt, för alla man hör håller på och tar körkort har det jättekämpigt med teorin, men jag tycker det är det lättaste. Det är ju sjukt skönt och så, jag har klarat teoriprov till tre körkort på mindre än ett år. Det är jag riktigt stolt över och jag tog körkort för snart ett år sedan och C-kortet (lastbil) i typ april/maj eller när det nu var och det är helt sjukt ju! Jag menar de flesta i min ålder har ju knappt hunnit ta körkort än (tror jag iaf, av de jag känner som inte går i klassen?) och jag har snart ett CE-kort! Men det känns så skumt bara, men bra också såklart.

Idag fick jag vara lite "lärare" på terminalen också. Jag fick lära en i klassen hur man backar med släp, för vi har typ aldrig någon lärare utan jobbar ofta självständigt då lärarna har hur mycket annat för sig som helst, och det var riktigt kul faktiskt. Kändes tufft att sitta och lyckas backa "perfekt" nästan varje gång och visa hur man skulle göra.

Vilket skrytsamt inlägg det här blev, jag menar det absolut inte som skrytsamt, men jag är så glad bara! Inte varje dag jag är nöjd med mig själv...



HAHA just det ja!!!!!!!!!!!!
Förut när vi var på Ica Maxi och handlade upp våra sista slantar på lite bröd så hände det något jätteknäppt! När vi stod och hade betalat så blev det en halvmeter långt kvitto och vi trodde ju att det vart nåt fel för vi hade ju bara köpt typ 3 saker, men sen började det tjuta och blinka i lampor vid varenda kassa och kassörskan bara storlog och sa: "Nejmen grattis ni har vunnit!" (Ica har ju någon "tävling" att man samlar lotter när man köper deras varor och så kan man vinna saker) och jag blev jätteglad och Kevin såg ut som att han helst skulle sjunka genom golvet (han tyckte det var liiiite pinsamt :P) och kan ni gissa vad vi vann?
Ett paket 500g krossade tomater! Hahaha, helt underbart ju. Skitkul att vinna något ju, bara själva grejen hihi ^^

Jaja, kul dag, nu blir det nog sängen va? :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kevin

Jag hade hellre vunnit bilen :P

Du äger!

Puss puss

Postat av: Starsprinkle

hahahaha underbart ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback