Heeeeelg :D

Ja, alltså nu är det äntligen helg, så jäkla underbart. Det har gått hur jävla bra som helst idag på praktiken. Jag har kört till Eskilstuna, och runt lite i Köping och tillbaka till öret. Så jäkla kul har det vart! Men HELVETE vad jag är TRÖÖÖÖÖTT efter den här veckan. Helt jävla slut i kroppen!
Idag när jag kom hem så slappade jag i soffan en stund, sen tog jag en efterlängtad dusch och bytte om till mig själv igen och inte äckliga, sega, trötta lastbilsschaffis-hanna. Det var helt underbart det med, för efter en hel jobbvecka med jobb hela dagarna, upp fyra på morron och arbetskläder på dagen och mjukiskläder på kvällen och inte träffa folk knappt för jag är så trött, så var det jätteskönt att ta på sig kläder som jag känner mig fin i och sen så åkte jag och kevin till marieberg och jag inhandlade lite smågrejs på bl.a. HM för jag tyckte att jag var värd det efter den här veckan. Jag är faktiskt lite stolt över mig själv, för det har gått så bra, tycker jag i alla fall, men det verkade som att dom på jobbet var nöjda med mig också, så jag tror det har gått bra :)
Nu blir det enormt efterlängtade öl och filmmys i soffan med sötnos och imorrn ska vi väl försöka hitta någon fest kanske?

Ha en bra helg folk!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kevin

Du har varit jätteduktig! Ikväll blir det mys och imorrn blir det skoj :)

älskar dig puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback