Min braiga nya blogg!

Hej hopp!

Det här är då min nya blogg och den kommer att handla om det mesta som händer i mitt liv.
Jag skapade den mest för att jag tycker om att skriva och den här gången tänker jag verkligen försöka hålla igång bloggen.
Jag bor i en liten (fast ganska stor) tvåa med min underbara pojkvän Kevin, våran underliga men oerhört söta hund Sixten (som kallas för Sigge) och vår galna och übersöta råtta Ebba (som kallas för Ebbis).
Jag har straxt gått klart andra året på gymnasieutbildningen logistik och handel med inriktning yrkesförare och hoppas på att få jobb som lastbilschaffis i sommar, men än så länge ska jag sommarjobba med att vara barnvakt.
Så min blogg kommer nog handla om det mesta av mina vardagsproblem, allt ifrån små vardagsproblem som "Vad ska jag ha på mig idag!?" till... ja, allt mellan himmel och jord.
För tillfället har jag ett tyskt myggbett på axeln och det kliar så jag blir tokig, men med tanke på att det ungefär är mitt största problem just nu så tycker jag ganska mycket om det ändå!
Kevin köpte idag ett munspel och han är som ett barn på julafton. Han har nu lärt sig några små barnvisor och det var jättesött i början, men efter otaliga timmars spelande börjar jag fundera på om det verkligen är så gulligt längre. Fast så farligt är det inte... kanske :)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback