Våra bebisar har fått päls!!! <3

Titta bara vad söta dom är ^^ Helt jävla underbara är dom!
Love love love love love love <3



Här kommer lite mer "rått-bilder" :D



SWOOOSHH!! :P


Nu till något helt annat. Är fortfarande sjuk men upptäckte att jag var tvungen att dra mig iväg till skolan idag i alla fall för att fixa med jäkla csn-papper för annars så kommer det dröja jättelänge innan jag får pengar och det går ju faktiskt inte. Så här är dagens outfit, dvs mode på Hannas vis.
Diadem: Marknad i fjortishagen
Skinnjacka: Lager 157
Sjal: Marknad i Pennybridge
Jeans: Bik Bok faktiskt, hehe
Tröja: Gina Tricot
Väska: HORRORCOCKS :D
Skor: Syrran :)


Sen var jag och sötnosen min tvungna att gå upp på stan och handla lite till våra 8 små råttor och då fick jag två ursöta par örhängen av min underbara älskling också <3



That's all for now!

Permalink Djuren Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback