Sjuk

Ber om ursäkt för bristen på inlägg på ett tag. Har vart totalt sängliggande sen i fredags. I torsdags kväll hände det även lite saker som fick mig lite ur fokus eller vad man ska säga. Blev nämligen förföljd av någon snubbe när jag var påväg hem och sen dess har jag inte haft någon större lust att göra något, plus att jag vaknade med feber på fredagen och fick ställa in värmlandsresan, och nu idag är typ första dagen som jag ens klarat av att stå upp själv. Febern verkar ha gått ner lite, men jag vet inte, mår fortfarande piss. Men men. Ska försöka ta tag i detta och uppdatera bloggen lite mer nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback