Lite av varje

"Dagens outfit"
En riktig HM outfit faktiskt. Allt (Kofta, linne, kjol, tights) utom diademet och nitbältet är från där.


Igår rymde våran lilla minsting. Whisky alltså, hon blev rädd för en kasse som jag råkade komma åt så den prasslade och hon fick panik och rusade ut och oturligt nog var balkongdörren öppen så hon tog sig ut!! Som TUR VAR så hittade Kevin henne i buskarna utanför och vi kunde fånga henne utan större svårigheter. Tack vare Ebba faktiskt. Men det måste ha sett lite "alkis" ut när jag kröp runt i buskarna under balkongerna och ropade på Whisky!!! Hehe...

Idag har vart en lugn dag om man jämför med igår. Fast vi har hunnit med att handla, eller hunnit, snarare orkat handla. Kevin har haft massa för sig idag också, inte jag. Jag har sjukt tråkigt. Har grejat lite med lite pics.










NEHEJ skulle jag ha en totalt "svartvita-bilder-är-skit-snyggt-period"??? Hehe.

Kanske man skulle ta att skissa lite...

Permalink Foto Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback