Denna sista sommarlovshelgen

Yes yes, i fredags satt vi hos oss ett tag med Herr Tilly och L och drack några såna där små öl :)
Det såg ut såhär:






Och slutade såhär....






Stackars stackars Kevin
som fick stå ut med oss :P
Senare drog Tilly och L vidare på någon fest som dom inte skulle på (inte, för dom skulle på krogen egentligen, men hamnade på fest istället) och jag och Kevin kollade på Bones och somnade sen i soffan med inte bara en utan två hundar på magen, för vi var nämligen hundvakt åt Kevins mor, så lilla Naken-Janne var här!


På lördagen drog vi ut på landet och åkte hem till Kevins gode far och där fick vi middag och så spelade vi massa 360 (xbox alltså) och sen gick vi till Kevins farbror och där åt vi en jädrans massa kräftor så det kan ju inte direkt kallas en dålig kväll ;) Sen gick vi hem till Kevins far igen och jag lade mig och sov (läs försökte sova)på soffan medan Kevin och hans kära hippie-bror satt uppe och spöade varann i bilspel och snackade skit till 6 imorse. Oturligt nog ledde det till att jag sov som en kratta för dom satt i samma rum hela tiden som jag försökte sova i, så jag kan inte direkt påstå att jag sov speciellt bra.
Här är hippien:

Just ja han hade ju fyllt 20 också, så han fick Beatles Rock Band av oss. Det spelade vi massor och han var så glad så :)
Jag måste faktiskt säga att det var ett riktigt bra gjort spel, även fast jag inte direkt gillar Beatles så mycket (typ aldrig fastnat för dom) men spelet var faktiskt bra, det kändes mycket mer välgjort än ACDC Rock Band vilket är synd, för ACDC passar sig mycket bättre för ett sånt spel faktiskt.
Idag har vi inte gjort mycket, eller Kevin gjorde en väldigt god köttfärssås, men annars inte mycket.
Imorrn får jag väl uppdatera om hur första dagen i skolan var. Jag kan tänka mig att vi får scheman och sen får gå hem, så det känns ju ganska värdelöst att gå dit. Men men, Tilly ska med mig hem efteråt och jag planerar att spöa skiten ur henne i Forza 2 till xbox ;) Plus att vi ska planera inför våran lilla resa vi ska göra i slutet av september. Vi ska nämligen då åka till Kevins familjs hus på västkusten och trotsa hösten lite och bara mysa! Blir jag, Herr Tilly, Kevin (såklart <3) och Kärring som åker. Ser fram emot det som bara den faktiskt!
Nu ska jag försöka mig på disken, hoppas ni andra har roligare :P

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Fredrik Andersson

Hmm???

Såna där "små" öl??? De såg riktigt stora ut tyckte jag.

Ni såg i alla fall ut och ha roligt och det är ju meningen eller hur?

Ha det bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback